کریستیانو رونالدو: امیدوارم شبی جادویی برای رئال در لیسبون رقم بخورد

مرد سال فوتبال جهان در مراسمی که از سوی کمپانی سامسونگ ترتیب داده شده بود، درباره موضوعات مختلف به صحبت پرداخت.

به گزارش AS، کریستیانو رونالدو در مراسم معرفی گوشی موبایل جدید کمپانی سامسونگ در مادرید شرکت کرد و در حاشیه آن صحبت هایی هم درباره فوتبال انجام داد.

فصل 14-2013 تا به اینجای کار

"اگر ما در ابتدای فصل می دانستیم که در پایان فصل در این وضعیت به سر می بریم، مطمئنا از این موضوع راضی بودیم. ما درست است در لیگ کار مشکلی داریم اما هیچ چیز غیرممکن نیست، همچنین ما قهرمان کوپا دل ری شدیم و در حال حاضر در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم."

لیگ قهرمانان اروپا

"این درست لحظه ای است که باشگاه برای یک مدت طولانی منتظر رسیدن آن بود. مطمئنا یک فینال بزرگ و یک بازی هیجان انگیز از دو تیم باکیفیت خواهیم دید. در فینال ها همیشه همه چیز 50-50 است ولی ما امیدواریم یک شب فوق العاده برای ما رقم بخورد و بتوانیم پیروز این دیدار باشیم. ما امیدواریم 24 می یک شب جادویی برای کهکشانی ها باشد."

اتلتیکو مادرید

"آن ها یک تیم فوق العاده هستند و حضور آن ها در صدر جدول با خوش شانسی نبوده است. این یک فینال تمام اسپانیایی خواهد بود و این موضوع نشان از قدرت لالیگا دارد. ما نباید یادمان برود که یکی از تیم های فینالیست لیگ اروپا نیز سویا از اسپانیا می باشد."

مصدومیت ها و بروز مشکل برای تیم

"من مطمئنم که ما فاتح فینال خواهیم شد و تمام سعی ما این است که با کامل ترین ترکیب در آن شب حساس به زمین برویم. این یک موضوع طبیعی است که وقتی شما لیست تیم را برای یک فصل می بندید، بعضی مصدومیت ها اتفاق بیفتد و تعدادی از بازی ها را تحت تاثیر قرار دهد."

گلزنی در فینال لیسبون

"من دوست دارم که در آن بازی گل بزنم اما هیچ مشکلی برای من نیست اگر هم تیمی من گل بزند و من نزنم. هدف همه ما قهرمانی در این تورنومنت است."

رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا

"این یک دستاورد بزرگ است اما هر رکوردی یک روز خواهد شکست. من خوشحالم و در حال حاضر تمرکزم فقط روی زمان فعلی است. من همیشه به چالش کشیده شدن و رقابت کردن را دوست دارم."

جام جهانی برزیل 2014

"برزیل کشور برادر ماست و آن ها نیز به زبان پرتغالی سخن می گویند و من امیدوارم که از حضور در آن جا لذت ببرم. تیم ما باید بازی به بازی جلو برود و باور داشته باشد که هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست. اسپانیا، برزیل، فرانسه، ایتالیا و آرزانتین قوی ترین تیم ها هستند و هر کدامشان شانس قهرمانی دارند اما از نظر من برزیل و اسپانیا مدعیان اصلی هستند. من خودم را آن جا زیر هیچ فشاری قرار نمی دهم و مجبور نیستم که موضوعی را به کسی اثبات کنم. من سال های زیادی را در فوتبال سطح بالا گذرانده ام."



نظرات شما عزیزان:

مريم
ساعت3:29---27 ارديبهشت 1393
شب جادويي رئال مستقيما تو روده ي باريكم
پاسخ:tooooooooooooooo rude bariket


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393 | 17:52 | نویسنده : etrisa |